Πόσες φορές έχει τύχει να αντιμετωπίσετε έξαλλους πελάτες σας όταν αναγκάζεστε να τους ανακοινώσετε κάποια αύξηση στις τιμές σας; Αντίθετα με αυτό που μπορεί να πιστεύετε, τα πράγματα δεν χρειάζεται να είναι τόσο δύσκολα.

Όταν συζητάτε για μία αύξηση τιμής σε ένα περιβάλλον business-to-business, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι σίγουρα οι πελάτες σας έχει χρειαστεί να κάνουν την ίδια συζήτηση με τους δικούς τους πελάτες. Κι επειδή και οι ίδιοι γνωρίζουν ότι η βιωσιμότητα μίας επιχείρησης βασίζεται στο ποιοτικό προϊόν και στη σωστή τιμολόγηση, σε κάθε συζήτηση για αύξηση των τιμών θα πρέπει να τονίζετε ότι αυτή θα εξασφαλίσει και την ποιότητα του προϊόντος που παρέχετε.

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us