Αν θέλετε να επενδύσετε στο marketing της εταιρίας σας, γνωρίζετε ήδη ότι η πρόσληψη ενός marketer είναι απαραίτητη. Πόσο γνωρίζετε, όμως, τι είδους marketer χρειάζεστε; Ένας marketer μπορεί να είναι κατά γενική ομολογία καλός, αυτό όμως δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι αποτελεσματικός για τις ανάγκες της δικής σας εταιρίας. Και αυτό είναι ένα πρόβλημα που συχνά αντιμετωπίζουν οι managers: Οι marketers δεν είναι ξεκάθαροι για το τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν, και οι managers συχνά δεν γνωρίζουν τι θέλουν από έναν marketer.

Για να εξασφαλίσετε ότι το marketing θα αποφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στην εταιρία σας, οφείλετε να γνωρίζετε το προφίλ του marketer που αναζητάτε. Υπάρχουν 16 είδη marketers, όλοι με διαφορετικά δυνατά και αδύναμα σημεία. Γνωρίστε τους κι επιλέξτε σωστά. Κι επειδή ακόμα και η επιλογή ενός marketer απαιτεί στρατηγική, ακολουθούν συμβουλές για το πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρον τις δυνατότητες του κάθε marketer.

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us