Κάθε Ιούνιο, καθιερωμένος ως Pride Month για τους ΛΟΑΤ (Λεσβίες Ομοφυλόφιλοι Αμφιφυλόφιλοι Τρανσέξουαλ), οι εταιρίες σπεύδουν να λανσάρουν διαφημιστικές καμπάνιες με την πολύχρωμη σημαία των ΛΟΑΤ δηλώνοντας στο πλάι αυτής της κοινότητας. Τι γίνεται, όμως, τους υπόλοιπους 11 μήνες;

Μία έρευνα του INTO και της Brand Innovators έδειξε ότι 84,4% από του 4.100 ΛΟΑΤ που ερωτήθηκαν νιώθουν αρνητικά απέναντι στις εταιρίες που λανσάρουν καμπάνιες υπέρ των ΛΟΑΤ κατά τον Μήνα Υπερηφάνιας τους αλλά τους ξεχνούν τον υπόλοιπο χρόνο. Φαίνεται στα μάτια τους σαν φτηνή καιροσκοπική κίνηση marketing. Τι λένε τα στελέχη μάρκετινγκ;

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us