Ως επιχειρηματίες γνωρίζετε πολύ καλά ότι όσο δύσκολο είναι να κερδίσεις έναν πελάτη, τόσο εύκολο είναι να τον χάσεις. Κι όσο σημαντικό κι αν είναι για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας να αποκτάτε καινούριους πελάτες, είναι απαραίτητο για τη βιωσιμότητά της να διατηρείτε αυτούς που ήδη έχετε. Ας σας μιλήσω με νούμερα: Μία αύξηση 5% στη διατήρηση της πελατείας σας σημαίνει αύξηση 25% – 95% στα κέρδη σας. Πειστήκατε;

Όσο υπέροχο κι αν είναι να επισκέπτονται νέοι πελάτες την επιχείρησή σας, αυτό που έχει σημασία είναι πόσα κέρδη προσδοκείτε να βγάλετε από τον καθένα τους στο σύνολο της επαγγελματικής σας σχέσης.

Με λίγα λόγια, ποιο είναι το Customer Lifetime Value (CLV). Τι είναι, όμως, το CLV και πώς υπολογίζεται;

You need to login to view the rest of the content. Please . Not a Member? Join Us